خبرهای داغ:
اعلایی گفت: فرهنگ و هنر اساس ساخت جامعه و‌ پیشرفت هستند که نگاه دولت تقویت زیر ساخت های فرهنگی و هنری برای رشد و توسعه فرهنگی و هنری است.
کد خبر: ۹۵۸۶۲۵۷
|
۲۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۴

قزوین_ به گزارش بسیج، محمدمهدی اعلایی ‌استاندار قزوین در مراسم افتتاح تئاتر شهر که روز پنج شنبه گذشته برگزار شد بیان کرد: استان قزوین در زمینه تئاتر، سینما، موسیقی و بسیاری از حوزه های فرهنگی و هنری در حوزه ظرفیت های تولیدی از غنای بالایی برخوردار است، ولی متناسب با آن از امکانات برخوردار نیستیم.

وی اضافه کرد: نگاه دولت این است که زیرساخت های فرهنگی و هنری در سطح کشور و استان تقویت شود و در همین راستا در سفر سال گذشته رییس جمهور به قزوین منابعی در حوزه فرهنگ و هنر از جمله برای راه اندازی شهرک محتوا جذب شد و امیدواریم این جهت گیری ها برای توسعه فرهنگ و هنر نقش آفرینی بیشتری داشته باشد.

اعلایی در ادامه خاطرنشان کرد: در راستای حمایت از هنرمندان عمارت سپهدار نیز در اختیار اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین قرار می گیرد تا این فضای تاریخی تبدیل به گالری هنرهای تجسمی شود.

وی در بخش دیگری از سخنانش گفت: در اراضی الحاقی بالای اتوبان قزوین تاکید ویژه ای برای زیرساخت های فرهنگی و هنری شده است و امیدواریم ظرف سال های آینده توسعه زیرساخت های فرهنگی و هنری در خور مردم و هنرمندان شاخص باشد.

استاندار قزوین در پایان با اشاره به فرارسیدن ۲۵ اسفند روز شهادت شهید باکری و روز شهردار افزود: شهید باکری نماد یک مسئول متخصص، متعهد و کاربلد است که به عنوان الگوی خدمت گذاری صادقانه مطرح است، این روز را به تمامی شهرداران تبریک می گوییم و امیدواریم همه ما بتوانیم در راه خدمت مضاعف به مردم در مسیر این شهید عزیز قدم برداریم.

 

امتهای پیام/۱۰۰۲/

ارسال نظرات
پر بیننده ها